اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جزئیات جدید حادثه خارج شدن قطار باری از ریل در سوادکوه

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: ۱۴ واگن قطار حامل بار دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی براثر خروج این قطار از ریل دچار خسارت شدند.

جزئیات جدید حادثه خارج شدن قطار باری از ریل در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در بازدید از محل حادثه خارج شدن قطار باری در سوادکوه، اظهار کرد: ساعت دو بامداد امروز بود که قطار از مسیر تهران به مازندران در روستای جوارم از توابع شهرستان سوادکوه از ریل خارج شد.

وی افزود: براثر این حادثه ۱۴ واگن این قطار حامل بار دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی دچار خسارت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه همکاران در اداره کل راه‌آهن شمال و دستگاه‌های اجرایی درحال تلاش هستند، اضافه کرد: درحال حاضر دو دستگاه بلدوزر، سه دستگاه لودر و دو دستگاه جرثقیل سنگین مشغول به کار هستند و تاکنون توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ متر ریل‌گذاری کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه احداث راه انحرافی و مسیر جدید برای برقراری راه‌ ارتباطی درحال انجام است، تصریح کرد: در این صورت و ایجاد راه ارتباطی نسبت به انتقال واگن‌‌های خسارت‌دیده و اتحاذ تصمیمات لازم در این زمینه در دستور کار قرار می‌گیرد.

احمدی با اعلام اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: در ارتباط با علت و میزان خسارت بررسی‌های لازم در حال انجام است و به محض مشخص شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول