اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معرفی شد

وزیر بهداشت در حکمی حسین شیبانی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بعدازظهر امروز با برگزاری مراسمی، حسین شیبانی با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود منصوب شد.

علیرضا رحیم‌نیا، مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: در قبال مسؤولیتی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی به ما سپرده شده است، باید محتاط باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ضروری‌ترین اقدامات مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی استفاده از نیروی انسانی است که با وجود بهترین امکانات اگر کمبود این نیرو احساس شود، عملاً کاری انجام نخواهد گرفت.

به گزارش فارس؛ حسین شیبانی، پزشک متخصص قلب و عروق است و پیش از این به مدت بیش از سه سال معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بود.

شیبانی، جایگزین رضا چمن شد که از سال ۹۶ تاکنون عهده‌دار ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود بوده است.

دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت با بیش از دو هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فعال هستند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود است که دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیش از ۵۶ درصد از وسعت این استان را زیر پوشش خود دارد.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش این دانشگاه هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول