اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

3250 تن برنج در کردستان توزیع شده است/جذب 16 هزار حلقه لاستیک در کردستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 3250 تن برنج شامل ۲ هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی و ۶۵۰ تن برنج تایلندی در استان توزیع شده است.

3250 تن برنج در کردستان توزیع شده است/جذب 16 هزار حلقه لاستیک در کردستان

محمد دره‌وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: 3 هزار و 250 تن برنج شامل  2 هزار و 600 تن برنج هندی و 650 تن برنج تایلندی در استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 881 تن شکر، 750 تن قند، 50 تن گوشت قرمز منجمد داخلی و 12 هزار و 157 تن روغن نباتی، 242 تن مرغ منجمد و 985 تن سیب و پرتقال ویژه صنوف و خانوار در 9 ماهه امسال در ۱۸۸ شبکه توزیع کالای اساسی در استان شامل واحدهای صنفی منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف توزیع شده است.

دره‌وزمی اضافه کرد: طرح توزیع مرغ از طریق سامانه مشترک سازمان صمت و اداره کل پست با نصب لیبل رهگیری بر روی فاکتور محموله‌ها از کشتارگاه تا واحد صنفی از ۱۰ خرداد سال‌جاری آغاز شده و تا پایان آذرماه امسال بیش از 16 هزار و 777 تن مرغ توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه 16 هزار و 492 حلقه لاستیک سبک و سنگین در استان جذب شده است که 14 هزار و 24 حلقه از این تعداد با نرخ دولتی بین رانندگان خودروهای سبک و سنگین توزیع شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول