اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام 155 ماموریت اورژانسی طی ۲۴ ساعت گذشته/ 6کشته و 30 مصدوم در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن ۳۶ نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

انجام 155 ماموریت اورژانسی طی ۲۴ ساعت گذشته/ 6کشته و 30 مصدوم در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد امین نیکویی نژاد با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته اورژانس استان بالغ بر 155 ماموریت اورژانسی و  اعزام آمبولانس داشته است گفت: از این تعداد 113 مورد در بویراحمد و دنا،28 اعزام در کهگیلویه و در 14 ماموریت اورژانسی نیز در شهرستان گچساران و باشت  پرسنل اورژانس 115 در نپایگاه های اورژانس شهری و جاده ای ارائه خدمت کردند.

وی ابراز داشت : در 24 ساعت گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا قربانگاه 6 فوتی بر اثر تصادفات جاده ای بوده است .

 

سخنگوی اورژانس 115 استان با اشاره به اینکه 20 مورد تصادف در بویراحمد و دنا ، 3 مورد در کهگیلویه و 1 مورد تصادف در گچساران، مجموعا  30 مصدوم برجای گذاشت گفت: 6 کشته و 30 مصدوم مهمترین اعزام های اورژانس هوایی و زمینی در 24 ساعت گذشته بوده است .

وی در تشریح جزئیات برخی از این  این حوادث گفت: در لوداب و در ابتدای تونل ارتباطی  محور پاتاوه به دهدشت،  تصادف پژو و وانت سایپا 2 فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت 11 پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس های زمینی و بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام شوند.

نیکویی نژاد با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم 42 ساله بر اثر واژگونی خودرو تصریح کرد: در ساعت یازده و 12 دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره ، واژگونی خودرو 3 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 استان در ادامه افزود: تصادف رخ به رخ سمند و پژو پارس بین تونل 5 و 6 محور یاسوج به اصفهان 2 فوتی و 3 مصدوم در ساعت 7 صبح امروز بر جای گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: این آمار‌ها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می تواند باعث فوت های ثانویه ، ناتوانی و معلولیت ها و   از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اقتصادی، اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می گذارد.

 

وی همچنین از واژگونی خودروی ۴۰۵ در محور سپیدار با دو سرنشین خبر داد و گفت: بعد از دریافت گزارش حادثه در مرکز پیام اورژانس ۱۱۵  بلافاصله و در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه ۸ دی ماه پرسنل و آمبولانس پایگاه سپیدار به محل اعزام شدند و بعد از ۱۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند که یک نفردر محل درمان و یک نفر بوسیله امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی منتقل گردید و وضع عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

نیکویی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی ، رانندگان در سطح برفی و یخنبدان محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول