اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

8 انتصاب آموزش و پرورشی در یک ماه/ انتصابات جدید در راه!

وزیر آموزش و پرورش از زمان کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی تاکنون، 8 انتصاب انجام داده است.

8 انتصاب آموزش و پرورشی در یک ماه/ انتصابات جدید در راه!

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، یوسف نوری روز 7 آذر 1400 توانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند؛ از آن روز تا امروز که 7 دی است، تاکنون 8 انتصاب داشته است.

اولین انتصاب نوری، «ابوالفضل پریمی» است که وی را به عنوان «نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب کرد. بعد از آن دو مشاور را منصوب کرد که «مصطفی عطاران» و «علیرضا کاظمی» به عنوان مشاوران وی انتخاب شدند. هر چند که گمان می‌رفت عطاران، سمت‌های دیگری چون رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی، معاونت پرورشی و ... را بر عهده گیرد.

انتصاب بعدی آقای وزیر، انتصاب «قاسم احمدی لاشکی» به عنوان «نماینده وزیر در سفرهای استانی ریاست جمهوری» بود و البته اعلام هم نشد که این عنوان با حفظ سمت است یا خیر!

روز گذشته یعنی 6 دی ماه نیز دو انتصاب رسانه‌ای شد که «مصطفی بابایی سارویی» به عنوان «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش» و «علیرضا کریمیان» به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران» منصوب شدند.

صبح امروز هم «احمد محمودزاده» با حضور علیرضا کاظمی که مشاور وزیر آموزش و پرورش است و علی باقرزاده رئیس مرکز حوزه وزارتی به عنوان «سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» معارفه شد.

اما امروز دومین انتصاب ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز صورت گرفت و «محمدخلیل عسکری» به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس» منصوب شد.

شنیده‌ها حاکیست انتخاب چندین مدیرکل دیگر نیز انجام شده است و با انجام مراحل اداری آن، بزودی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول