اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام از سوی شهرداری پیگیری شود/ایمنی پلاسکو قبل از افتتاح باید تائید شود

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام از محله امامزاده عبدالله (ع)، گفت: این بزرگراه با پیگیری شهرداری باید اجرا شود.

ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام از سوی شهرداری پیگیری شود/ایمنی پلاسکو قبل از افتتاح باید تائید شود

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پس از پایان جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر  ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام از محله امامزاده عبدالله (ع) در منطقه 9 تهران گفت: این بزرگراه با پیگیری شهرداری باید اجرا شود.

چمران ابراز داشت: این بزرگراه باید 3 لاین شود تا یک قسمت مستقیما به بزرگراه خلیج فارس مرتبط شود و یک لاین به میدان فتح و جاده ساوه منتهی شود.  لاین دیگر به صورت بلوار به میدان 9 دی مرتبط می شود که هر سه کارگشا هستند و متاسفانه نیمه تمام مانده است و در واقع این طرح اصلا شروع نشده و باید طراحی شود.

وی درباره حادثه بازار گل شهید محلاتی گفت: باید همه دستگاههایی که در این زمینه مسئول هستند باید دور هم بنشیندد و درباره آن تصمیم گیری کنند.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه اصناف جنبی بازار گل باعث بروز این حادثه شدند و گلفروشی ایجاد آتش نمی کند، ابراز داشت: اینها باید ساماندهی شوند تا این موضوع حل شود و ساماندهی هم به خوبی صورت گیرد و حتی اگر ضرروت باز سازی دارد باید به فضای دیگری منتقل شود.

وی افزود: اگر قرار باشد به جای دیگری منتقل شود باید این مساله بررسی شود.

چمران درباره پلاسکو گفت: این ساختمان قبل از افتتاح باید بازدید شود تا مشخص شود شرایط ایمنی مورد نظر آتش نشانی در آن رعایت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول