اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

هزینه‌های سوت‌زنی!/ به آتش کشیده شدن خودرو رئیس سابق شورای شهر امیدیه

ساعت ۳۳ دقیقه بامداد امروز خودرو محمدرضا آقاجری رئیس سابق و عضو کنونی شورای شهر امیدیه به دست عوامل ناشناس به آتش کشیده شد.

هزینه‌های سوت‌زنی!/ به آتش کشیده شدن خودرو رئیس سابق شورای شهر امیدیه

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، ساعت ۳۳ دقیقه بامداد امروز خودروی محمدرضا آقاجری، رئیس سابق و عضو کنونی شورای شهر امیدیه به دست عوامل ناشناس به آتش کشیده شد.

این حادثه در حالی روی داد که روز گذشته خبرگزاری فارس از نقض حکم قطعی حبس آقاجری به اتهام «نشر اکاذیب علیه دادستان سابق امیدیه»، توسط شعبه یازدهم دیوان عالی کشور خبر داده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس سابق شورای شهر امیدیه که از سال ۱۳۹۶ با افشای پروژه فساد و زمین‌خواری در این شهر، منافع نامشروع تعدادی از مسئولان و افراد ذی‌نفوذ شهر از جمله دادستان سابق امیدیه را به خطر انداخته، در سال‌های گذشته مکررا تحت فشار پرونده‌سازی‌ها و اتهامات متعدد قرار گرفته است. (خبر کامل را از اینجا بخوانید)

با این حال در روزهای گذشته با پیگیری‌های دستگاه قضا علاوه بر نقض محکومیت قطعی آقاجری در پرونده شکایت دادستان سابق امیدیه از وی، دیگر پرونده‌های این عضو شورای شهر امیدیه نیز به جهت جلوگیری از اعمال نفوذ از دادگستری خوزستان به تهران احاله شده است.

خبرگزاری فارس چندی پیش در میزگردی با حضور محمدرضا آقاجری و وکیل وی آخرین وضعیت پرونده‌های ایشان و همراهانشان را بررسی کرده است. مشروح این میزگرد را از لینک زیر بخوانید:

«ماجرای محکومیت عضو شورای شهر امیدیه/ استنکاف دادگستری خوزستان از حکم دیوانعالی!»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول