اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

علت حریق بازار گل محلاتی زیر ذره بین شورای شهری‌ها/ توضیحات معاون شهردار در صحن شورا

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی حتی اندازه مأمور اداره کار به لحاظ قوانین قدرت برخورد با کسبه‌ای که ایمنی را رعایت نمی‌کنند ندارد، گفت: ساماندهی بازار گل شهید محلاتی امری ضروری است.

علت حریق بازار گل محلاتی زیر ذره بین شورای شهری‌ها/ توضیحات معاون شهردار در صحن شورا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در صحن امروز شورای شهر درباره حادثه حریق در بازار گل شهید محلاتی اظهار داشت: همه حوادثی که طی دهه گذشته در بازار گل شهید محلاتی به وقوع پیوسته مربوط به بخشی از آن است که کارهایی غیر از گل و گیاه انجام می‌شود و در واقع محل فروش وسایل جشن تولد است.

وی افزود: حتما باید در فاز نخست ایمن‌سازی این بازار خروج این صنف را و انتقال آنها به مکان دیگری را داشته باشیم و در واقع ساماندهی‌ها انجام گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال 92 قرار شده بود که فعالیت در این بازار به شهرک صنعتی خاوران منتقل شود گفت:‌متأسفانه این اقدام صورت نگرفت و کسبه برای جابه‌جایی مقاومت کردند و اکنون آن محل تبدیل به بازار فروش پرندگان شده است.

بهرامی بیان داشت: این ماجرا یک بحث قضایی دارد و یک بحث ایمنی؛ متأسفانه ما در زمینه ایمنی از لحاظ قوانین ضابط قضایی نیستیم و به نوعی اهرم قوی نداریم که حتی بتوانیم اندازه مأمور اداره کار برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود ما غرفه به غرفه آموزش‌های پیگشیری از حریق را انجام داده ایم و کمبود زیرساخت‌های ایمنی را بارها تذکر داده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول