اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام شماره‌ تلفن برای ارسال فیلم‌های دپوی زباله در طبیعت مازندران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان مازندران با اشاره به اینکه سامانه نهضت پاک‌سازی مازندران از زباله، گفت: در این زمینه شناره تلفنی اعلام شده که در مدت کوتاه فیلم‌های مختلفی به دست ما رسیده؛ پس از ارسال فیلم به شهرداری‌های آنها نیز پس از جمع‌آوری و نظافت نسبت به ارسال گزارش اقدام کنند.

اعلام شماره‌ تلفن برای ارسال فیلم‌های دپوی زباله در طبیعت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زباله اساسی‌ترین مشکل طبیعت مازندران است از ساحل دریا گرفته تا جنگل‌های سرسبز با توجه به زیبایی‌ها و جذابیت‌ها خودنمایی می‌کند.

در پس همه مشکلات در ارتباط با پایان دادن به حل مشکل زباله در مازندران به نبود اراده قوی و محکم در این زمینه می‌رسیم اما با حضور سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران که حتی در روز معارفه خود به موضوع زباله و مشکلات آن در طبیعت اشاره کرد دریچه‌های امید را به سمت حل این معضل گشود.

 

 

براساس گزارش‌ها نیز پیگیری استاندار مازندران برای رفع مشکل زباله همچنان در دستور کار قرار داشته تا جایی‌که تحقق وعده استاندار به مردم خبرساز شده؛ به‌طوری‌که سامانه دریافت تصاویر انباشت زباله در استان راه‌اندازی شد و در این زمینه شماره واتساپی ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ برای دریافت فیلم های مردمی در موضوع زباله اعلام شده است.

براساس این گزارش، سامانه نهضت پاکسازی استان با نام اختصاری (نپا) جهت ارتباط مردم با سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران برای طرح مشکلات و معضلات زباله استان راه‌اندازی شد و مردم استان مازندران از این پس می‌توانند معضلات پیرامون زباله استان را به شماره ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ در واتساپ ارسال کنند و مسائل موجود در این راستا را به‌صورت مستقیم با استاندار مازندران در میان بگذارند.

استاندار مازندران طی یک ماه اخیر مقوله پسماند و زباله را از دغدغه‌های مهم خود برشمرد و پاکسازی معابر شهری را از جمله برنامه‌های مهم نماینده عالی دولت در مازندران عنوان کرد.

 

 

سیدمحمد محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شوراهای استان مازندران در این‌باره، اظهار کرد: در ارتباط با بحث‌های مختلف جمع‌آوری و پاک‌سازی زباله طی این مدت کوتاه فیلم‌های مختلفی به دست ما رسیده که به شهرداری‌ها اعلام می‌شود و شهرداری‌‌ها نیز پس از جمع‌آوری و نظافت نسبت به ارسال گزارش اقدام کنند.

وی گفت: در صورتی‌که این مشکل طی مدت یک هفته برطرف نشود به مسؤول مربوطه تذکر داده شده و اقدامات بعدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران افزود: استاندار مازندران بحث رفع مشکل زباله را  در دستور کار جدی خود قرار دارد و در این زمینه خیلی جدی هستند  و در طول هفته چند روز را به این موضوع مهم اختصاص می‌دهند.

محمدی تاکامی گفت: با توجه به اینکه حل معضل زباله مطالبه‌ای عمومی است در همین مدت چند روزه فیلم‌های زیادی به دست ما رسیده است که ضرورت دارد شهرداران، دهیاران، بخشداران و سایر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول