اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در 6 دی ماه 1400 در دانشگاه شریف برگزار شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف

اخبار شرکتها؛ به گزارش اکوانتخاب، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در 6 دی ماه 1400 در دانشگاه شریف برگزار شد و در این مراسم محمدرضا دیانی ، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اشاره به این نکته که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بالاترین مرحله فنی و کیفی خود قراردارد اظهار کرد: ما برای ثبات در این مرحله به دانشگاه نیاز داریم و باید دانشگاه را در خط مقدم خود قراردهیم.

وی افزود: 320نفر در تیم تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به فعالیت هستند و در پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم تا 950 نفر نیروی نخبه لازم داریم. مافیای واردات درحال حاضر از هیچ گونه تخریبی علیه ما صرف نظر نمی‌کند و ما در همین مدت به یک جریان علمی دست پیداکردیم که اقتصادهای دنیا را تحلیل می‌کند و بهترین راه را برای آینده برمی‌گزیند.

دیانی بیان کرد: مکزیک بهترین پلتفرم‌های لوازم‌خانگی را در دنیا دارد اما نتوانست نام و نشانی از خود در جهان برجای گذارد زیرا بر پایه تحقیق و توسعه عمل نکرد و پلی برای پیشرفت سایر برندها شد، اما تایوان مساحت کوچکتری از مکزیک دارد و بر مبنای تحقیق و توسعه توانست اسمی برای خود در بین کشورها دست و پا کند. امروز گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تحقیق و توسعه و به کارگیری دانش روز دنیا سراغ صادرات رفتیم و کشورهای اروپایی هم از محصولات این گروه استفاده می‌کنند.

 مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در پایان گفت: در شهر اصفهان از تمامی ظرفیت‌های دانشکده‌های دانشگاه اصفهان استفاده می‌کنیم و درحال حاضر کارخانه‌های این گروه پذیرای بسیاری از دانشجویان برای بازدیدهای آن‌ها است.

سپس دکتر جلیلی ریاست دانشگاه شریف طی اظهاراتی بیان کرد: پس از حضوری شدن دانشگاه باید از تجربیات گروه صنعتی انتخاب استفاده کرد و دانشجویان با این فعالیت‌‌ها آشنا شوند. در ضمن ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود و دانشجویان در پایان تحصیلات خود در فعالیت‌های صنعتی مشغول شوند.

به گزارش اکوانتخاب، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همه جانبه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی و نوآورانه با هدف خلق فناوری‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها، در حوزه‌های مختلف مورد نیاز و علاقه انتخاب، از طریق استقرار دفتر فناوری و نوآوری انتخاب (اسنواتک) در مرکز نوآوری انرژی دانشگاه است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول