اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مرکز پژوهش‌ها برای ارائه نظر مشورتی خود درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی فرصت خواست

مرکز پژوهش‌های مجلس برای ارائه نظر مشورتی خود درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از کمیسیون مشترک فرصت خواست.

مرکز پژوهش‌ها برای ارائه نظر مشورتی خود درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی فرصت خواست

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جلسه کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی صبح امروز با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به اقدام اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس انتقاد کردند.

* مرکز پژوهش‌های مجلس برای ارائه طرح جدید خود درباره حمایت از کاربران فرصت خواست/ بررسی 20 درصد طرح باقیمانده باقی مانده است

بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره اتفاقات رخ داده در جلسه صبح کمیسیون، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس برای ارائه طرح و پیشنهادات جدید خود درباره حمایت از کاربران در فضای مجازی از کمیسیون مشترک فرصت خواسته است.

وی افزود: همچنین کارشناسان مرکز پژوهش ها از کمیسیون فرصت خواستند تا آخرین بررسی‌ها در رابطه با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی داشته باشند تا بتوانند طرح پیشنهادی خود را به کمیسیون مشترک ارائه کنند.

عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: تاکنون 80 درصد از طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی توسط مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفته و این مرکز تنها رسیدگی به 20 درصد باقیمانده طرح توسط این مرکز باقی مانده است.

* نظر مشورتی مرکز پژوهش‌ها هنوز برای ارائه به کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران آماده نشده است

غلامرضا منتظری دیگر عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان کردند که گرچه بررسی‌ها انجام شده اما طرح هنوز برای ارائه آماده نشده و به همین منظور از کمیسیون مشترک برای ارائه طرح جدید‌شان درباره حمایت از کاربران در فضای مجازی از کمیسیون مشترک فرصت خواستند.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول