اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا از یک شهید گمنام

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران گفت: پایگاه مقاومت نیروگاه شهید سلیمی نکا میزبان یک شهید گمنام است که این شهید گرانقدر در آنجا تشییع و تدفین می‌شود.

میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا از یک شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان بعدازظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با بیان اینکه پایگاه نیروگاه شهید سلیمی نکا هفته آینده میزبان یک شهید گمنام است، اظهار کرد: افتخار بزرگی برای بسیج کارگران و کارخانجات که برای نخستین‌بار در رده تابعه و نیروگاه شهید سلیمی نکا که یک شهید گمنام در این نیروگاه تشییع و تدفین می‌کنیم.

وی به برگزاری جلسات تخصصی با مجموعه‌های تولید صنعتی استان اشاره کرد و گفت: طی این جلسات اقدامات خوبی صورت گرفته است و چند مجموعه را مشخص کردیم که بتوانیم در قالب کارگروهی رسانه‌ای به بررسی نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی استان بپردازیم.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که باید از لوازم خانگی داخلی حمایت شود، تصریح کرد: چهار مجموعه را شناسایی کردیم واحدهای که صفر تا صد کارهای تولید را خودشان انجام می‌دادند، اما اکنون دچار مشکل شدند و نیاز به حمایت برای سرپا شدند دارند.

وی با بیان اینکه در گذشته هیچ عزمی در استان برای حل مشکل این واحدها وجود نداشت، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با حضور در مجموعه‌ها کاری انجام دهیم و طی بازدیدهایی که از این مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان داشتیم متوجه شدیم که مشکلات بسیاری از این واحدها درون استانی و قابل حل بوده است.

حسینیان در ادامه بیان کرد: به طور مثال یکی از صنعت‌گران مشکل اصلی مجموعه‌اش بانک و اداره صمت بود که نیاز به  همراهی این واحدها دارد تا شرکتش از متروکه بودن خارج شود.

 انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول