اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضریب اشغال هتل‌های قشم بالای 90 درصد است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این فصل با توجه به افزایش حضور گردشگران در جزیره ضریب اشغال تخت‌های هتلی بالای 90 درصد است و قشم به افزایش تعداد تخت‌های هتلی نیاز دارد.

ضریب اشغال هتل‌های قشم بالای 90 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح‌الهی عصر امروز در نشست مجمع جامعه هتلداران کشور، با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات هتلی در جزیره اضافه کرد: برای افزایش ظرفیت هتل های جزیره از سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی استقبال می‌ کنیم.

وی ادامه داد: در دولت انقلابی دکتر رییسی و با حضور دکتر ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حتما اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد.

به گفته فتح‌الهی در جزیره قشم رویکرد و نگاه جدیدی در حوزه گردشگری تعریف شده و براساس آن از محلی گرایی به سمت منطقه گرایی و فرامنطقه ای حرکت می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: به رغم اینکه قدرت های فرامنطقه ای در منطقه دنبال تشنج آفرینی هستند ما دنبال تعریف جدیدی از همکاری با کشورهای خارجی بخصوص کشورهای منطقه در حوزه گردشگری هستیم.

فتح‌الهی تاکید کرد: ما آماده پذیرش هر طرح اقامتی متناسب با فرهنگ غنی جزیره قشم هستیم و از احداث دهکده های توریستی در این جزیره با پیوست فرهنگی حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر معرفی ژئوپارک قشم به عنوان برند جزیره به گردشگران، افزود: گردشگران سفیران فرهنگی برای معرفی قشم در سرزمین خود هستند و باید برای معرفی ژئوپارک قشم به آنان تلاش بیشتری کرد.

به گزارش فارس، مجمع جامعه هتلداران کشور با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمشید حمزه‌ای رییس جامعه هتل داران ایران، روسای جوامع هتلداران استان‌ها، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت و فعالان حوزه گردشگری قشم برگزار شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول