اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسمومیت 30 زنجانی در یک مجتمع مسکونی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انتشار گاز دی اکسید کربن موجب مسمومیت 30 نفر ازساکنین مجتمع احرار نیکان در بلوک‌های یک و دو شد.

مسمومیت 30 زنجانی در یک  مجتمع مسکونی

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی اعلام  انتشار گاز دی‌اکسید کربن در آپارتمان‌های احرار نیکان واقع در پونک نیروهای سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه 3 در محل حاضر شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اعزام 7 نیروی سازمان به محل حادثه در حوالی ساعت 21 یکشنبه شب گفت: نیروها پس از حضور در محل متوجه شدند که به علت سهل‌انگاری صورت گرفته و عدم استفاده از دودکش از صبح یکشنبه ساکنین مجتمع احرار نیکان بلوک یک و دو دچار سردرد و تهوع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه انتشار گاز دی‌اکسید کربن از راکت مجتمع بوده است، افزود: همین موضوع موجب مسمومیت 20 تا 30 نفر از ساکنین شده بود.

امیرفضلی با اشاره به اینکه خروج زانویی دودکش موجب وقوع این حادثه شده بود، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در فصل سرد سال نکات ایمنی را در این موارد رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول