اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انبار خالی مترو مشکل آفرین است/ استفاده اشتباه از قطعات واگن ها به جای تامین تجهیزات

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم تامین قطعات مترو در دوره گذشته مدیریت شهری گفت: واقعا انبار خالی مترو مشکل آفرین است.

انبار خالی مترو مشکل آفرین است/ استفاده اشتباه از قطعات واگن ها به جای تامین تجهیزات

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پس از پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه و جلسه هم اندیشی قبل علت حادثه مترو روشن شد و واقعا انبار خالی مترو مشکل آفرین است.

وی ادامه داد:  اینطور توضیح داده شد که در دوره های گذشته وقتی واگنی از رده  خارج می شده و نیاز به قطعات یدکی پیدا می کردند از واگنی این قطعات را باز کرده و  به واگن دیگری می زدند و به همین دلیل نمی توان عمر قطعات را درست محاسبه کرد و بسیاری از قطعات فرسوده تر از حد ممکن است.

چمران ابراز داشت:  انبارها برای خود قوانینی دارد و وقتی ما یک قطعه پر مصرفی را نیاز داریم باید بلافاصله تامین شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید قطعات مترو تحت هر شرایطی  تامین می شده و مقداری از این عدم تامین قطعات نتیجه بی تدبیری بوده  و بخشی هم به دلیل عدم بودجه و اعتبار بوده است.

وی افزود: در شورای قبلی مرتبا می گفتند دولت پول نمی دهد در حالیکه باید تلاش می کردند تامین بودجه کنند  وقتی امکانات و پول برای مترو گذاشته نشود به چنین جایی می انجامد. 

رئیس شورای شهر گفت: البته مدیریت هم مهم است و باید از تشریفات و زوائد کاسته شده و به اصل موضوع بپردازند تا بتوانیم نواقص را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول