اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری مانور زلزله در خنداب

مدیر توزیع برق خنداب گفت: به مناست پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور زلزله و اطفای حریق در توزیع برق خنداب برگزار شد.

برگزاری مانور زلزله در خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس از خنداب نوروزی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در توزیع برق خنداب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی قبلی، مانور زلزله و واکنش در شرایط اضطراری در توزیع برق خنداب برگزار شد.

وی افزود: این مانور به مناسبت پنجم دی‌ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری سازمان آتش‌نشانی، پلیس راهور، مدیریت اورژانس و جمعیت هلال احمر برگزار شد.

مدیر توزیع برق خنداب ادامه داد: در این مانور پرسنل با نحوه عملکرد و پناه گیری و رعایت اصول ایمنی در زمان بروز زلزله و چگونگی رسیدگی به مصدوم فرضی توسط پرسنل اورژانس و اطفای حریق آشنا شدند.

نوروزی هم‌افزایی و مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت‌کننده در مانور، افزایش توان و مهارت در مواجهه با حوادث غیرمترقبه، برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات و نیازمندی‌ها، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در نیرو‌های عملیاتی و شناسایی کمبود‌ها و نقاط ضعف و همچنین بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه‌های از پیش تعیین‌شده را می‌توان از اهداف اصلی این مانور عنوان کرد.

وی بیان کرد: مانور‌های عملیاتی در راستای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، توانایی دستگاه‌های اجرایی در برابر شرایط اضطراری را حفظ کرده و آن را به‌صورت مؤثر ارتقا می‌بخشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول