اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهرداری نباید به فکر منفعت باشد

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در بازارچه‌های محلی، شهرداری نباید به فکر منفعت باشد بلکه ارائه خدمات، دسترسی معقول و قیمت مناسب برای شهروندان در الویت قرار گیرد.

شهرداری نباید به فکر منفعت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد در جلسه‌ کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی در خصوص ایجاد بازارچه‌های محلی اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها به شمار می‌رود و از سوی دیگر این بازارچه‌ها دسترسی مردم به بازار با قیمت‌های مناسب را تسهیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد و توسعه‌ی بازارچه‌های محلی در سطح شهر بوده که نیاز است شهرداری در این راستا طرح جامع خود را ارائه دهد.

دهقان نژاد در ادامه‌ی سخنان خود اظهار کرد: وجود هفت بازارچه برای شهر تبریز کافی نبوده و بهتر است در راستای توسعه این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

دهقان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در بازارچه‌های محلی، شهرداری نباید به فکر منفعت باشد بلکه ارائه خدمات، دسترسی معقول و قیمت مناسب برای شهروندان در الویت  قرار گیرد.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود یادآور شد: بازارچه‌های محلی نیاز به زیرساخت دارند و نیاز است مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول