اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جلالی: ضرورت ساماندهی وضعیت اورژانس اجتماعی رفسنجان/خیران و مس پای کار باشند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با ابراز نگرانی از وضعیت اورژانس اجتماعی رفسنجان گفت: خیران و صنایع شهرستان پای کار باشند که ساختمان اورژانس اجتماعی هرچه سریعتر احداث شود تا پاسخگوی ورودی های این اورژانس باشیم.

جلالی: ضرورت ساماندهی وضعیت اورژانس اجتماعی رفسنجان/خیران و مس پای کار باشند

حجت‌الاسلام حسین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در خصوص وضعیت اورژانس اجتماعی رفسنجان با ذکر این مطلب که یک خانه کوچک در میان منازل مسکونی به صلاح نیست، عنوان کرد: از طرفی با توجه به تماس‌های بالایی که در ماه با این اورژانس در رابطه با کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری و سایر مسائل اجتماعی برقرار می شود، حداقل 30 نیروی متخصص باید در این مرکز خدمات بدهند که متأسفانه حدود چهار، پنج مددکار در اورژانس فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: از آن‌جا که افرادی که به یک اورژانس اجتماعی انتقال داده می‌شوند، عمدتا دچار ناراحتی‌های اعصاب و روان ناشی از آسیبی که دیده‌اند، هستند، نگه داشتن چندین نفر در یک اتاق نیز به صلاح نیست، همچنین تفکیک جنسیتی هم در مراکز نگهداری از ضروریاتی است که باید مدنظر باشد.

 جلالی در همین رابطه اضافه کرد: با توجه به اینکه یک قطعه زمین متعلق به اورژانس اجتماعی در شهر رفسنجان وجود دارد، از خیران درخواست دارم پای کار باشند و صنایع شهرستان به ویژه مس در این راستا نگاه حمایتی خود را داشته باشد که بتوانیم وضعیت اورژانس اجتماع شهرستان را ساماندهی کنیم چراکه وضعیت کنونی نگران‌کننده و تأسف‌بار است.

وی متذکر شد: بنده هم از طریق سازمان بهزیستی کشور پیگیری خواهم کرد بتوانیم نسبت به تسریع در احداث این مرکز اقدام کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول