اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز خطاب به شورای شهر: تحول را از درون خود آغاز کنید

استاندار البرز خطاب به شورای شهر کرج گفت: اکنون شما بعنوان مسؤولان این نظام زیر ذره بین مردم هستید و ناخودآگاه به الگویی برای جامعه تبدیل شده اید بنابراین باید لحظه به لحظه بر عملکرد خود نظارت و بازنگری داشته باشید.

استاندار البرز خطاب به شورای شهر: تحول را از درون خود آغاز کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست‌ها برای تشریک مساعی جهت حل مسائل به صورت مستمر تشکیل می‌شود، گفت: بسیاری از موضوعات مطرح شده در این نشست با خرد جمعی و هم افزایی قابل حل است. شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش بیشتری برای جلب اعتماد مردم و ایجاد زیرساخت های لازم جهت ارائه بهترین خدمات داشته باشند.

عبداللهی اظهار کرد: اکثر اعضای شوراهای اسلامی شهر کرج و همچنین شهردار کرج از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند از این رو بار سنگینی از مسئولیت بر دوش دارند چراکه باید مروج راه شهدا باشند و همانند آنها برای منافع ملی ایثار و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج باید در ارائه خدمات، تحول آفرین باشند و با اخلاق و کوشش شبانه روزی به الگویی برای کشور تبدیل شوند، افزود: باید با وحدت، همدلی و انسجام، البرز را که به تعبیر مقام معظم رهبری بلحاظ تنوع اقوام، ایران کوچک لقب گرفته به آبادانی و توسعه برسانیم.

عبداللهی افزود: می‌توانیم با استفاده از فرصت‌ها، تهدیدها را خنثی کنیم و با اقدامات انقلابی و روحیه جهادی طبق منویات مقام معظم رهبری کاری ویژه را محقق کنیم. برای امید افزایی در جامعه و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باید با پرهیز از حواشی مخرب با تمام قوا کار و تلاش کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه البرز، بسترهای فراوانی برای توسعه و پیشرفت دارد البته مشروط بر اینکه برای بهره برداری از آنها بسیج و یکدل شویم، یادآور شد: اکنون دیگه تضاد منافع در قوای کشور وجود ندارد و همه برای کسب رضایتمندی مردم یک صدا و متحد شده اند، بنابراین فضای بسیار خوبی برای فعالیت و خدمتگزاری مردم فراهم است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تنویر افکار عمومی در خصوص عملکرد خود سامانه‌ای ایجاد و موضوعات مردمی را رسیدگی کنند تا ابهامی ایجاد نشود؛ از طرفی باید تحول را درون خودمان، رفتار و شیوه عملکردمان آغاز کنیم تا بتوانیم در استان نیز تحول ایجاد کنیم.

وی افزود: اکنون شما بعنوان مسؤولان این نظام زیر ذره بین مردم هستید و ناخودآگاه به الگویی برای جامعه تبدیل شده اید بنابراین باید لحظه به لحظه بر عملکرد خود نظارت و بازنگری داشته باشید.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت نیازمندان در شهر، گفت: شهرداری اقدامات بسیاری در خصوص مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان می‌تواند انجام دهد و از سویی نیز به ارتقا کیفیت زندگی مردم در مناطق ضعیف و کمتر برخوردار بپردازد و در مقابل نیز با ظلم و کمکاری مقابله کند.

عبداللهی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، افزود: برای تسریع در بهره برداری و طراحی پروژه های شهری و ساماندهی بسیاری از معضلات در کنار شما هستم و به طور قطع همراهی لازم را خواهم داشت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول