اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان معلول در ورامین

کلاس درس تربیت بدنی شهید سهراب حاجی مزدارانی در مدرسه نور اسلام ویژه دانش آموزان استثنایی ورامین افتتاح شد.

افتتاح کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان معلول در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مراسم افتتاح کلاس درس تربیت بدنی شهید سهراب حاجی مزدارانی ظهر امروز با حضور ائمه جمعه ورامین و خیرآباد، مسؤولین استانی و شهرستانی و خانواده های دانش آموز استثنایی در مدرسه نور اسلام ویژه دانش آموزان استثنایی ورامین افتتاح شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این مراسم با انتقاد از کم کاری های صورت گرفته در مورد دانش آموزان معلول اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه معلولین ارزشمند است، بسیاری از معلولین ما در برخی از حوزه های هنری و ورزشی نمونه و زبانزد هستند و لازم آموزش و پرورش و نهادهای ذیربط بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: تعامل با خیرین توسط مجموعه آموزش و پرورش برای سرمایه گذاری و کمک به مدارس خصوصا مدراس استثنایی لازم است و فکر کنم در این حوزه هم از ناحیه خیرین و هم از سوی متولیان کوتاهی صورت گرفته است.

شاهسون مدیر مدرسه استثنایی نور اسلام در این خصوص اظهار داشت: با توجه به کمبود ها این مدرسه منطقه دشت ورامین را در برخی از معلولیت ها پوشش می دهد.

وی افزود: در حال حاضر یکصد و ده دانش آموز معلول و استثنایی در این مدرسه وجود دارند و متاسفانه در بحث کلی و کلان در سرانه آموزشی این مدارس کم بهره هستند که لازم است از سوی دولت و خیرین بیشتر حمایت شویم.

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این جلسه بیان داشت: امیدواریم با رویکرد دولت و وزیر جدید آموزش و پرورش بتوانیم کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد را برطرف کنیم، مدارس استثنایی در استان تهران نیازمند دیده شدن بیشتر از سوی خیرین مدرسه ساز هستند و امیدواریم با رایزنی هایی که انجام خواهیم داد مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول