اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم/ فارس من| تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شازند در حالی که شمار روزهای ناسالم هوای اراک از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۳۲ روز رسیده و مردم اکثر روزها را هوای آلوده استتنشاق کرده‌اند، نیروگاه شازند همچنان درحال مصرف سوخت مازوت است.
۱۴۰۰-۱۰-۴ ۱۳:۳۲ http://fna.ir/5z77n
0
۱:۷

به گزاش خبرگزاری فارس از اراک، در تاریخ ۲۲ آذرماه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفته بود: به علت آلودگی هوای شهر اراک و شدت بخشی مازوت‌سوزی نیروگاه شازند بر میزان آلایندگی با پیگیری‌های انجام شده ۴۶ مشعل مازوت‌سوز نیروگاه شازند از امروز به مدت ۱۰ روز خاموش و به جای آن سوخت گاز جایگزین شد.

میرزایی گفته بود: با پیگیری‌های استاندار مرکزی در زمینه افزایش سهمیه سوخت گاز نیروگاه طی نشستی که با وزیر نفت داشت روزانه ۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شازند اختصاص یافت که با تعیین این میزان سوخت شاهد کاهش مصرف مازوت در نیروگاه خواهیم بود.

به گزارش فارس نیروگاه شازند این مورد را به طور کامل رعایت نکرد و طی روزهای گذشته بازهم شاهد مازوت‌سوزی نیروگاه شازند بودیم و این کار امروز هم ادامه داشت.

 «اراکی‌ها نمی‌توانند نفس بکشند» و «نظارت بر دود کوره‌هایی که نفس اراک را به شماره انداخت» از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است.

انتهای پیام/ ق

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول