اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خبری خوش برای رانندگان تاکسی / ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به انعقاد توافقنامه بین این سازمان و شرکت ایساکو کارت گفت: تأمین قطعات برای تاکسی‌ها با این توافقنامه تسهیل می‌شود و رانندگان تا سقف 30 میلیون تومان می‌توانند از خدمات ایساکو کارت بهره‌مند شوند.

خبری خوش برای رانندگان  تاکسی / ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیل‌بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان شرکت تاکسیرانی و شرکت ایساکو‌کارت تهران اظهار داشت:‌حدود 80 هزار تاکسی در پایتخت فعال است که سهم 22 درصدی در حمل و نقل دارد و می‌توان گفت که معادل مسافران مترو مسافر تاکسی در پایتخت داریم.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی تهران بزرگ‌ترین ناوگان سبک شهری در شمال خاورمیانه و غرب آسیا است، گفت:‌بزرگ‌ترین مصرف‌کننده خودروهای حمل و نقل درون‌شهری سبک در کشور سازمان تاکسیرانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد:‌شرکت ایساکو به عنوان تأمین‌کننده قطعات نگاه ویژه‌ای نسبت به تاکسی‌های تهران داشته و همین مسأله سبب شد که به سمت و سوی انعقاد این تفاهم‌نامه برویم.

اسماعیل‌بیگی اعلام کرد: با اجرای مفاد این توافقنامه در آینده‌ای نه چندان دور تاکسی‌ها با استهلاک کمتری از قطعات مواجه می‌شوند چون قطعات باکیفیت‌تری خواهند داشت.

وی اعلام کرد: توافقنامه امروز شامل حدود 90 درصد ناوگان تاکسیرانی می‌شود و در مراحل بعد به طور 100درصد پوشش داده خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با شرکت ایساکو مقرر شد به رانندگان تاکسی، ایساکو کارت تا سقف 30 میلیون تومان ارائه شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول