اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه مسؤولان کشور باید ظلم به شهید ایرلو را پیگیری کنند، گفت: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، جسارت و شجاعت را در مکتب سلیمانی آموخته بود و یاور مظلومان بود و برایش فرقی نمی کرد مظلوم مسلمان، مسیحی، سنی یا شیعه باشد.

شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم یادبود سفیر مجاهد ایران اسلامی شهید حسین ایرلو که با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک و مسوولان کشور و لشگری در مصلای شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: در سالگرد شهادت شهدای غواص قرار داریم شهدایی که در نهایت مظلومیت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی گفت: شهید حسن ایرلو بر هوای نفس پا گذاشت، بر شیطان درون و شیطان بیرون غلبه کرد، مرد میدان نبرد عمل بود و در هشت سال جنگ تحمیلی حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل داشت.

وی افزود: در هشت سالی که مردم یمن زیر گلوله های استکبار و آل سعود جان می دادند، شهید می شدند، جانباز می شود با تمام توان سعی داشت به مردم مظلوم کمک کند و مردم مسلمان یمن را از زیر سلطه درد منشانه ال سعود خارج کند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: در زمانی که شهید ایرلو قرار بود به عنوان سفیر ایران به یمن برود با مخالفت شدید دشمنان استکباری رو به رو بود و حتی در زمانی که این شهید دوران بیماری را سپری می کرد استکبار اجازه خروج از کشور را نمی داد.

شیرازی بیان کرد: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، جسارت و شجاعت را در مکتب سلیمانی آموخته بود و یاور مظلومان بود و برایش فرقی نمی کرد مظلوم مسلمان، مسیحی، سنی یا شیعه باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: بعد از حضور شهید ایرلو در یمن، به دستور رئیس جمهور آمریکا در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفت ولی این سفیر مجاهد با توان بیشتر به کار خود ادامه داد و دستاوردهای زیادی در یمن بدست آورد. 

این مسؤول افزود: دشمنان استکباری با تمام تجهیزاتی که دارند در مقابل جبهه مقاومت عاجز هستند، حال باید به استکبار جهانی حق بدهید که دشمن از دست ایران اسلامی خسته و خشمگین است و این خشم باعث می شود که رئیس جمهور آمریکا و استکبار و آل‌سعود  دستور ترور سردار سلیمانی را می دهند.

وی تاکید کرد: مسؤولان کشور باید ظلم به شهید ایرلو را پیگیری کنند، باید مسؤولان پیگیر حق از دست رفته ایران اسلامی در خصوص شهید ایرلو باشند و پاسخ دندان شکن به این امر خصمانه بدهند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: بنا بر فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که می گفت ما باید بسیج جهانی اسلام را تشکیل دهیم، عده ای در باورشان نمی گنجید، حال جبهه مقاومت در دنیای اسلام تشکیل شده است، ما مطمئن هستیم که شهدای مقاومت و شهدای اسلام زنده هستند و دشمنان نظام و اسلام را به زودی نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول