اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حرکت ۹دی پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه گران را خاموش کرد

امام جمعه گلستان گفت: حرکت ۹دی مردم با بصیرت پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مایوس کرد.

حرکت ۹دی پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه گران را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان در خطبه های امروز نماز جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حرکت ۹ دی مردم بابصیرت و انقلابی، پایه های نظام را مستحکم، آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مایوس و ناامید کرد.

حجت الاسلام نورپور با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: مردم با خلق حماسه ۹ دی، بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اهل بیت(ع) و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع از آرمانهای انقلاب، بیان کرد: مشارکت بیش از ۸۵ درصد واجدان شرایط در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که خود بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم پس از انقلاب بود، می رفت که به یک جشن بزرگ و ملی تبدیل شود که متاسفانه غفلت، جهالت، ریاست طلبی و بی تقوایی عده ای از خواص بی بصیرت و دنیاطلب، شیرینی آن انتخابات و حضور با شکوه ملت را تلخ کردند.

امام جمعه گلستان گفت: مردم غیرتمند، آن حماسه عظیم ۹ دی را خلق کردند که واقعاً حماسه بود و با خلق این حماسه، بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اهل بیت(ع) و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام نورپور ادامه داد: حرکت ۹ دی که مقام معظم رهبری از آن به حماسه تعبیر و بارها این روز تاریخی را به عظمت یاد کردند، پایه های نظام را مستحکم و به تعبیر مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.   

وی ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم(ع) یاد آور شد: غربی ها و پیروان حضرت مسیح(ع) بهتر است از آن حضرت درس انسانیت، صداقت، عدالت، حفظ شأن و منزلت و حقوق انسانها و حاکم کردن ارزشهای الهی را فرا بگیرند و قانون جنگل را کنار بگذارند،غرب و اروپایی ها امروز تنها به زبان، مدعی تبعیت از تعلیمات عیسی مسیح هستند، آنها در حقیقت تابع تمایلات نفسانی خود هستند.                                                             

امام جمعه گلستان در ادامه سالروز شهادت حضرت آیت الله سید محمد باقر صدر بدست دژخیمان‌رژیم بعث عراق و  شهادت آیت الله غفاری توسط رژیم منحوس پهلوی را تسلیت گفت و افزود: این دو عالم بزرگوار هر دو مجاهد انقلابی، مردمی و شهید راه خدا بودند،که زیر شکنجه به شهادت رسیدند، از مفاخر شیعه و حوزه های علمیه بودند.

وی با اشاره به دستاوردهای برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) ،تصریح کرد: مهمترین پیام و دستاورد این رزمایش به همسایه ها و کشورهای اسلامی صلح و برادری است، این رزمایش که بیشتر حالت تهاجمی دارد تا دفاعی هشداری قاطع به دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام نورپور ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال و تقدیر از کارکنان این سازمان، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل توسعه و پیشرفت در هر کشور، وجود آمار به روز، درست و متقن و ثبت وقایع است، سازمان ثبت احوال به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی و آمارهای حیاتی یکی از ارکان مهم حکومتی است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول