اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهید حاج حسن ایرلو مجاهد بی نظیر و در نهایت بزرگی بی ادعا بود

امام جمعه قرچک گفت: شهید حاج حسن ایرلو مجاهد بی نظیر و در نهایت بزرگی بی ادعا بود، وقتی که سفارت یمن را پذیرفت با تمام وجود در این مسیر حرکت کرد و در یمن افتخار آفرینی کرد، توسط دشمن ویروسی شد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید حاج حسن ایرلو مجاهد بی نظیر و در نهایت بزرگی بی ادعا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از آرزوهای همه بندگان این است که از آخرت و روز حساب غفلت نکنیم، به گونه ای زندگی نکنیم که از هدف والای آفرینش غافل شویم، مشغول هوا وهوس های نفسانی نشویم که از زندگی اصلی خارج می شویم، در زندگی رضای خدا را در اولویت قرار دهیم وقتی رضای بنده خدا را بدست آوریم  بی شک رضای پروردگار را نیز بدست آوردیم.

وی افزود: رسالت اصلی حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت و امامت بود، هرکس که در مسیر ولایت موفق بود بی شک تقوا هم داشته و رستگار خواهد شد، تمامی داشته های ما در جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت و امامت است، بدون ولایت الهی عبادت و تقوا معنا ندارد، بدون ولایت هیچ عزتی در عبادت وجود ندارد.

امام جمعه قرچک بیان کرد: شهادت سفیر مجاهد و کارآمد، خانواده صبور، بصیر و شجاع حاج حسن ایرلو را به خانواده این شهید و مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک تبریک و تسلیت عرض می کنم، حضور خانواده سه شهید ایرلو در شهرستات باعث افتخار این شهرستان است.

اسماعیلی گفت: بصیرت گام اول سعادت است، باید بصیرت را شناخت تا به سعادت رسید، باید حق را شناخت و به سراغ حق رفت ولی ماندگاری مهم است، باید در ولایت مداری مستحکم و تابت قدم و مطیع رهبری باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که سردار ایرلو، ابر مرد مجاهد را به مردم و دنیا معرفی کنیم، نفوذ در ادارات زیاد شده است، باید آگاه باشیم و در مقابل نفرات نفوذی ایستادگی کنیم.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: فتنه جان سوز است تر و خشک را باهم می سوزاند، باید در مقابل فتنه ایستاد، دشمنانان نظام از بدو پیروزی انقلاب دست از فتنه بر نداشتند و علیه نظام و انقلاب فتنه کردند و آخرین فتنه‌ای که انجام دادند فتنه ۸۸  بود که بنا بر فرمایشات رهبری نظام را به لبه پرت گاه بردند.

اسماعیلی بیان کرد: شهید حاج حسن ایرلو مجاهد بی نطیر و در نهایت بزرگی بی ادعا بود، وقتی که سفارت یمن را پذیرفت با تمام وجود در این مسیر حرکت کرد و در یمن افتخار آفرینی کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی در پایان گفت: در هفته نهضت سواد آموزی اموزی قرار داریم، نهضت سواد آموزی  یکی از نهاد های انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای ریشه کنی بی سوادی تاسیس شده است، آموزش دهندگان واحد سواد آموزی مجاهدان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند که این مسیر قدم بر می دارند و از کمترین امکانات برای سواد دار کردن خانواده ایی که بنا به دلایل مختلف نتوانستند تحصیل کنند استفاده می کنند  تا این خانواده ها و افراد با سواد شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول