اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک توسط هلال احمر تکاب

مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از رهاسازی 10 خودرو گرفتار در برف و کولاک، توسط پایگاه امدادو نجات جاده‌ای مائین بلاغ هلال احمر تکاب خبر داد.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در کولاک توسط هلال احمر تکاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی امیر جعفرزاده با اشاره به بارش برف و کولاک و گرفتار شدن خودروها اظهار داشت:  طی روز گذشته برابر اعلام مردمی در تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، از وجود کولاک در محور تکاب به مائین بلاغ و گرفتار شدن خودروها، بعد از هماهنگی‌های انجام شده بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه بین شهری مایین بلاغ هلال احمر شهرستان تکاب ، جهت امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم امدادونجات پایگاه بین شهری هلال احمر تکاب بعد از رهاسازی  ۱۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک و اقدامات امدادی از قبیل بستن زنجیرچرخ و... به تعداد ۲۲ نفر باز سرنشینان این خودروها امدادرسانی کردند.

مدیرعامل استان آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: بنابر اظهارات مسئول پایگاه امدادو نجات جاده‌ای مائین بلاغ هلال‌احمر تکاب، درحال حاضر محور اعلامی به دلیل نمک پاشی توسط عوامل راهداری در وضعیت عادی قرار دارد و ترافیک در آن روان می‌باشد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول