اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۱۱۸ طرح صنعتی در لردگان اجرا می‌شود/ظرفیت اشتغال‌‌زایی برای 1400 نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۱۸ طرح صنعتی در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در صورت اجرا زمینه اشتغال یک هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.

۱۱۸ طرح صنعتی در لردگان اجرا می‌شود/ظرفیت اشتغال‌‌زایی برای 1400 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لردگان از اجرای ۱۱۸ طرح صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با بهره ‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع طرح‌های تولیدی و صنعتی در حال سرمایه‌گذاری شهرستان لردگان، جواز تاسیس ۵۸ طرح در سال ۱۴۰۰ صادر شده است.

 وی افزود: طرح تولیدی صنعتی کریستال ملامین با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیش‌بینی بهره‌برداری تا ۲ سال آینده از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای شهرستان لردگان به شمار می‌رود.

رستمی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی و ۳۰ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی شهرستان لردگان فعالیت دارد، گفت: پتروشیمی لردگان با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین واحد صنعتی و از صنایع مادر و پیشران است.

وی افزود: هم‌اکنون ۹ معدن سنگ تزئینی، مرمریت و گچ با ۱۲ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی در شهرستان لردگان فعالیت دارد.

رستمی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری درخواست تسهیلات تکمیل و بهره‌برداری از ۱۲ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فعال کردن سه واحد تولیدی راکد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول