اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجمع معلمان برای اجرای طرح رتبه‌بندی/ معلمان خواهان بهبود اوضاع معیشت خود شدند+ فیلم

جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

تجمع معلمان برای اجرای طرح رتبه‌بندی/ معلمان خواهان بهبود اوضاع معیشت خود شدند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

این تجمعات در استان‌های فارس، مازندان، یزد، تهران، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری برگزار شد و معلمان پس از اعلام مطالبات خود و پاسخگویی مسئولان به پایان رسید.

توجه یکسان به حقوق معلم‌های شاغل  و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی است.
 


در مازندران هم حدود 200 نفر از معلمان مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان‌ خود تجمع کردند. این تجمع که در ادامه به داخل محوطه اداره آموزش و پرورش کشیده شد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در جمع تجمع کنندگان و صحبت با آنها به پایان رسید.

در استان‌های تهران، اصفهان، کردستان و خوزستان و زنجان هم حدود 150 نفر از معلمان با تجمع مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خود برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود اوضاع معیشت معلمان شعارهایی سر دادند.

در یزد نیز نزدیک به 200 نفر از معلمان با تجمع در محوطه اداره کل آموز ش و پرورش یزد به نحوه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان اعتراض کردند. توجه یکسان به حقوق معلم های مشغول به کار و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی در یزد است.

موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با حضور در جمع معترضین دغدغه آنها را گوش کرد و قول پیگیری مطالبات آنها را از وزارت آموزش و پرورش داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس تجمع معلمان در استان‌های مختلف به پایان رسیده است؛ فقط شهر شیراز همچنان شاهد حضور جمعیت است، در جریان تجمع شهر شیراز برخلاف استان‌های دیگر که شعارها و مطالبات صنفی بود، شعارهای ساختارشکنانه سرداده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول