اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی/ وجود وقف هسته‌ای در شهرستان نور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی، گفت: واقف خیراندیش در شهرستان نور اموال خو را در امر تحقیق و توسعه‌ هسته‌ای وقف کرد.

خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی/ وجود وقف هسته‌ای در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است که مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

وی با اشاره به وجود نیات مختلف موقوفات در استان مازندران، گفت: در حوزه پژوهش، علم و فناوری، هسته‌ای، تحصیل دانش‌آموزان و مسائل درمانی موقوفاتی داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مادر شهید جمشیدی فرزندش را وقف نظام و اسلام کرد و پس از شهادت فرزندش، اموالش را هم وقف کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در چمستان نور هم واقف خیراندیش پس از ترور شهید فخری‌زاده اموال خود را در امر تحقیق و توسعه هسته‌ای وقف کرد.

وی بیان کرد: در حوزه درمان و بهداشت موقوفات متعددی داریم که در زمان شیوع کرونا به کمک کادر پزشکی آمدند و اوقاف از محل این موقوفات تجهیزات درمانی خریداری و به بیمارستان‌ها تحویل داده است.

حیدری با بیان اینکه با وقف نام و یاد انسان برای همیشه ماندگار می‌شود، گفت: موقوفات دارای خیر و برکات فراوانی هستند که این برکات باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

در این آیین از تلاش‌های حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری قدردانی و بهزاد صادقی بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور معرفی شد.

بهزاد صادقی پیش از این ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول