اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

روایت خدمات مدافعان سلامت در دومین جشنواره امید و یاریگری

با برگزاری دومین جشنواره امید و یاریگری دانشگاه صدا و سیما هنرمندان جوان رابه روایت خدمات مدافعان سلامت فرا می خواند.

روایت خدمات مدافعان سلامت در دومین جشنواره امید و یاریگری

به گزارش گروه دانشگاه جبرگزاری فارس، سال گذشته دانشگاه صدا و سیما همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان و پیامدهای سخت آن برای کادر درمان و مدافعان سلامت، اولین جشنواره مجازی امید و یاری‌گری ویژه دانشجویان رشته‌های هنری سراسر کشور را با موضوع «شکست کرونا» در اردیبهشت ماه برگزار کرد. در این دوره 105 اثر از 70 هنرمند به این جشنواره ارسال شد.
این جشنواره با محورهای اتحاد و همدلی مردم برای مقابله با ویروس کرونا، تلاش شبانه روزی و بی دریغ پزشکان و پرستاران و کادر فداکار بیمارستانی برای مقابله با کرونا، فعالیت های فداکارانه ارگان های مختلف دیگر کشور همچون سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، ارتش و بسیج در مقابله با شکست ویروس کرونا، افزایش امید و خودباوری مردم برای شکست ویروس و یاری گری مردم در شرایط مختلف به یکدیگر برای عبور از شرایط ایجاد شده بود.
هیأت داوران این جشنواره از همه دانشجویان سراسر کشور که با تلاش برای آگاهی سازی و امیدبخشی به مردم در روزهای سخت کرونا آثار خود را در بخش شکست کرونا به جشنواره ارسال کردند تشکر و قدردانی کرده و آثار بخش کرونا را شایسته و جذاب دانستند.
به دنبال استقبال علاقمندان شرکت در جشنواره امید و یاریگری در سال گذشته و ارسال آثار فاخر هنرمندان به این جشنواره دانشگاه صدا و سیما دومین جشنواره امید و یاریگری را با موضوع «شکست کرونا» در بهمن ماه 1400 در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن کوتاه، پوستر، تصویرسازی، موشن گرافیک و... برگزار خواهد کرد. فراخوان دوره دوم این جشنواره چندی قبل از سوی روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما منتشر شده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار با پرستاران خطاب به جامعه هنری فرمودند: « این سختی‌های پرستارها و دشواری‌هایی که اینها با آن مواجه هستند، مایه‌های هنری دارد؛ به تعبیر فرنگیِ رایج در زبان هنری‌ها، اینها مایه‌های دراماتیک دارد، و میشود از اینها برنامه‌های هنری جذّاب به وجود آورد. هنرمندان بیایند در میدان، با انواع هنرها؛ چه هنرهای نمایشی، چه هنرهای تجسّمی، چه شعر، چه ادبیّات. اینها را بیاورند. اینها سرمایه‌ی عظیم فرهنگی است؛ همه باید از اینها استفاده کنند و آن کسی که میتواند این سرمایه‌ها را نقد کند، هنرمندان ما هستند.»

انتهای پیام/

امتیاز شما

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول