اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

چهار رکن امر به معروف به روایت نماینده ولی فقیه در کردستان/تخریب مدیران موفق عمل ناشایست است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: هر چند فریضتین امر به معروف ونهی از منکر پایه‌های مختلفی دارد اما محبت، شفقت و دلسوزی، تاثیرگذاری و شرح صدر چهار رکن در اجرای این دو فریضه الهی هستند.

چهار رکن امر به معروف به روایت نماینده ولی فقیه در کردستان/تخریب مدیران موفق عمل ناشایست است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در همایش طلایه‌داران، شوراهای ادارات و گروه‌های مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با عنوان «یاران انقلاب» با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و تبریک میلاد مسیح، و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و فرارسیدن 9 دی، اظهار داشت: 9 دی یکی یکی از سرفصل‌های تاریخ نظام است و اتفاقات سال 88 نیاز به تبیین دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: هر چند فریضتین امر به معروف ونهی از منکر پایه‌های مختلفی دارد اما محبت، شفقت و دلسوزی، تاثیرگذاری و شرح صدر چهار رکن در اجرای این دو فریضه الهی هستند. 

به گفته وی، امر به معروف و نهی از منکر از روی محبت و دوست‌داشتن است اما عده‌ای آن را برای تخریب دیگران استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کردک پیامبر گرامی اسلامی(ص) رسالتش را با دو نفر شروع کرد و بعد صدها هزار نفر شد و این به دلیل نوع رفتار و مواجهه پیامبر بود که مشرکین، مریدان مکتب اسلام شدند و به پیامبر گرویدند.

وی به روایتی از حضرت عیسی(ع) اشاره کرد که فرموده‌اند، خوش بحال کسانی که به سبب پاکیزگی فحش می‌خورند و مورد حسادت افراد قرار می‌گیرند چرا که این مصداق سنگ‌اندازی به قطار در حال حرکت است و این یک واقعیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: گاها افرادی از موفقیت یک مدیر ناراحت می‌شوند و به همین دلیل آن را تخریب می‌کنند که این یک عمل ناشایست است.

وی در پایان سخنانش گفت: نباید دیگران را براساس ظن و گمان محاکمه و قضاوت کرد بلکه باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول