اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آزادی ۱۴۲ زندانی مالی طی ۹ ماهه امسال در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۴۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .

آزادی ۱۴۲ زندانی مالی طی ۹ ماهه امسال در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سیدمسعود عظیمی، دقایقی پیش در جمع برخی از خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین و نیکوکاران استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۴۲ محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد آزادی تعداد ۳۴ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۱۰۸ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانکهای عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۱ مددجو زن و  ۱۳۱ مددجو مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۵۷۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال بود که مبلغ ۴۷۰ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانکهای عامل مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۴۲ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شده است.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان تصریح کرد: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۱۰۲ مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد ۱۷ مددجو محکوم نفقه، تعداد ۱۳ مددجو محکوم پرداخت مهریه، هفت مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار، دو مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی و یک مددجو محکوم به پرداخت دیه غیر عمد بودند.   

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب‌های ستاد دیه استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول