اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از امروز به مقصد مشهد

شهردار کاشان از آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از امروز پنجم دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: از تاریخ اعلام‌شده، پروازهای کاشان به مقصد مشهد مقدس در دو روز هفته انجام می‌شود.

آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از امروز به مقصد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن بخشنده امنیه، شهردار کاشان صبح امروز با بیان اینکه پروازهای کاشان به مقصد مشهد مقدس در دو روز هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: پروازها در دو روز یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pk24.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی با اشاره به حضور شرکت هواپیمایی معراج به‌عنوان ارائه‌دهنده جدید خدمات پروازی فرودگاه کاشان بیان کرد: البته پروازهای روز چهارشنبه برخلاف روز یکشنبه تا یک ماه توسط شرکت تابان انجام می‌گیرد و پس‌از آن شرکت هواپیمایی معراج عهده‌دار ارائه تمام خدمات پروازی فرودگاه کاشان می‌شود.

بخشنده امنیه افزود: شرکت هواپیمایی معراج از هواپیمای ایرباس ۳۱۹ لوکس استفاده می‌کند و به خاطر نوع مأموریت‌های محوله از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

شهردار کاشان، در خصوص تمهیدات این فرودگاه برای جلوگیری از شیوع کرونا با توجه به‌احتمال نوع جدید آن تأکید کرد: تمامی ابلاغیات وزارت بهداشت ازجمله کنترل کارت واکسن مسافران در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری برای راه‌اندازی پرواز به مقصدهای داخلی دیگر، بر آمادگی فرودگاه کاشان برای ارائه خدمات به مسافران سایر شهرها تأکید کرد.

بخشنده امنیه همچنین از تلاش‌هابرای قرارگیری فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های مرز هوایی خبر داد و گفت: در این زمینه علاوه بر ارسال درخواست خطاب به وزیر کشور، پیگیری‌های مستمری از سوی مسئولان منطقه و شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول