اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی + فیلم

سایت مجله هنرهای تجسمی، آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را منتشر می‌کند.

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی + فیلم

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان اولین واحد فعال در سالهای آغازین انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس با راه‌اندازی گروه های مختلف، آثار درخشان و تأثیرگذاری را خلق و ارائه کرد. اکنون این مرکز با داشتن چندین کارگاه بزرگ خلق آثار هنری؛ کارگاه نقاشی و گرافیک، نگارگری و خوشنویسی و کارگاه مجسمه‌سازی و ریخته‌گری برنز و کارگاه مرمت آثار، یکی از بزرگترین مراکز تولید آثار هنری کشور در عرصه هنرهای تجسمی است.

این مرکز طی سال‌های اخیر دوهفته‌نامه هنر و رسانه «هور» را به سردبیری احمدرضا دالوند منتشر کرد که با درگذشت او از یک سو و افزایش قیمت کاغذ از سوی دیگر، این مجله کاغذی تعطیل شد.

حالا در اقدامی جدید، سایت مجله هنرهای تجسمی به نشانی https://www.artymag.ir راه‌اندازی شده است تا آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را در قالب‌های مختلف نوشتاری، تصویری، فیلم ، مجله ، کتاب و کاتالوگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

 

 

به گفته سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بخش انگلیسی هم طی دو هفته آتی به این سایت اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول