اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تزریق واکسن کرونا در شمیرانات به یک میلیون دز رسید

فرماندار شمیرانات از تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسناسیون این شهرستان به مرز یک میلیون دز خبر داد.

تزریق واکسن کرونا در شمیرانات به یک میلیون دز رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، سید مهدی ساداتی در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: ۹۹۶ هزار دز واکسن کرونا از ابتدای اجرای طرح واکسناسیون در این شهرستان تزریق شده که ۴۹۵ هزار نفر دز واکسن نوبت اول و ۴۵۷ هزار نفر نیز دز نوبت دوم را دریافت کرده اند.

وی گفت: بیش از ۴۴ هزار نفر نیز دز سوم را دریافت کرده و خود را در برابر سویه جدید کرونا واکسینه کرده اند.بیش از ۵۵ هزا دانش اموز در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله نیز واکسینه شدند.

فرماندار شمیرانات ادامه داد: با توجه به جهش کرونا و سویه های مختلف، تزریق بوستر یا دز سوم می تواند از پیک ششم کرونا جلوگیری کرده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اعمال محدودیت ها پیشگیری کند.

ساداتی با اشاره به نظارت ستاد مدیریت کرونا در اجرای شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و اماکن عمومی افزود: تیم های نظارتی با مراجعه به به مدارس و مهد کودک ها، مراکز خدمات جامع سلامت، مزاکز نگهداری سالمندان، باشگاههای ورزشی، مساجد و اماکن متبرکه، بیمارستانها و مراکز تهیه غذا در اجرای شیوه نامه های بهداشتی نظارت مستمر دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول