اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمک ۱۰ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان به مناسبت شب یلدا

سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز گفت: ضمن اهدا بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد، که ارزش ریالی خدمات ارایه شده به خانواده زندانیان به مناسبت یلدا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

کمک ۱۰ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان به مناسبت شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرهاد بهرامی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم خانواده‌های زندانیان در شب یلدا تنها بمانند، گفت: خانواده زندانیان از اولویت‌ها مهم سازمان زندان‌ها محسوب می‌شوند و در هر مناسبتی به فکر این عزیزان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

بهرامی افزود: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن‌های حمایت از زندانیان استان، ضمن اهدا بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد، که ارزش ریالی خدمات ارایه شده به خانواده زندانیان به مناسبت یلدا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز در خصوص بسته‌های معیشتی شب یلدا، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل؛ شیرینی، حبوبات، قارچ، برنج، روغن، ماکارونی و غیره بود که توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان تحویل داده شد تا این عزیزان شب یلدای کم دغدغه ای را سپری کنند.

بهرامی ضمن تقدیر از خیرین و کسانی که برای حمایت از خانواده زندانیان آستین همت را بالا زده‌اند، گفت: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از خیرین، مسؤولان و مددکاران انجمن‌های حمایت که با تلاش‌های شبانه روزی خود بار مشکلات خانواد‌های زندانیان را سبک تر می‌کنند.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول