اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امدادرسانی به ۷۳۴ نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اسکان اضطراری ۱۴۰ نفر و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی در بین آسیب دیدگان از بارش باران در این استان خبر داد.

امدادرسانی به ۷۳۴ نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در سطح استان از شنبه ۲۶ آذرماه تاکنون عملیات امدادرسانی به متأثرین از بارش باران در روزهای اخیر ادامه داشته و به ۷۳۴ نفر امداد رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: ۱۴۰ نفر نیز با توجه به آسیب وارد به محل سکونتشان، در مراکز اسکان اضطراری که توسط جمعیت هلال احمر برپا شده اسکان یافته و بسته‌های زیستی مانند ست ظروف پخت و پز، موکت، چادر اسکان، پتو، نایلون پوششی، کلمن آب، والو ،گالن آب، بسته‌های غذایی شامل برنج، کنسرو جات، حبوبات، چای، قند و شکر و همچنین بسته‌های بهداشتی همچون صابون، پودر لباسشویی و سایر اقلام مورد نیاز بهداشتی دریافت کرده‌اند.

وی از ادامه امدادرسانی‌های این جمعیت در شهرستان‌های اندیکا، شادگان، آغاجاری، رامهرمز، باغملک و دزفول خبر داد و بیان کرد: با توجه به آماده باش تیم‌های امداد و نجات در سراسر استان، روند امدادرسانی به آسیب دیدگان از دقایق اولیه بروز مشکلات در مناطق مختلف شهری و روستایی به همت نجاتگران هلال احمر و با بهره‌گیری از ماشین آلات و تجهیزات امدادی آغاز شد.

خدادادی گفت: این تجهیزات از قبیل به کارگیری پمپ‌های لجن کش و همکاری در تخلیه منازل درگیر آبگرفتگی و برپایی مراکز اسکان اضطراری، آغاز شد و عزیزان داوطلب در کنار مردم به ارائه خدمت پرداختند و این همدلی و همکاری به لطف خداوند تا رفع مشکلات به وجود آمده در این زمینه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول