اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کاربردی تر می شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در فاصله برگزاری جلسه شورای گفت و گوی قبل و فعلی با تلاش در دبیرخانه شورا تلاش شد تا شیوه پیشبرد جلسات تغییر کند.

جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کاربردی تر می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس احسان خاندوزی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: در فاصله برگزاری جلسه شورای گفت و گوی قبل و فعلی با تلاش در دبیرخانه شورا تلاش شد تا شیوه پیشبرد جلسات  تغییر کند. 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: این شیوه به نحوی تغییر می کند  تا بتوانیم در خصوص مسایل مشخص از پیش از جلسه مساله شناسی داشته باشیم و همچنین  در خلال برگزاری جلسه شورا این مساله شناسی صورت گیرد و بنابراین مقرر شد تا شورای گفت و گو به غیر از گفت و گو بین دولت و بخش خصوصی به نتیجه لازم هم برسد و جلسه حاوی دستاورد باشد.

خاندوزی در مورد معافیت مالیاتی سود تفاوت نرخ  ناشی از تسعیر ارز صادرات گفت: پیشنهاد اولیه من این است شورای گفت و گو نظر معاونت حقوقی مجلس و معاونت حقوقی دولت را موجه بداند و آن را برای اصلاح به سازمان امور مالیاتی برگردانیم.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول