اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کشف ۱ میلیارد تومانی مکمل‌های بدنسازی قاچاق

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱ میلیارد تومانی مکمل‌های داروهای بدنسازی قاچاق از یک واحد مسکونی خبر داد.

کشف ۱ میلیارد تومانی مکمل‌های بدنسازی قاچاق

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 22هزار و 299 عدد انواع مکمل داروهای بدنسازی قاچاق در یک واحد مسکونی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد. 

 سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از دپوی مقادیر زیادی مکمل و داروهای بدن سازی قاچاق در یک واحد مسکونی در حوالی میدان شکوفه مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه صحت این خبر تایید شد، تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران پس از هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت های پلیسی موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: در بازرسی از این واحد مسکونی 22 هزارو 299 عدد انواع مکمل قرص و آمپول های غیرمجاز قاچاق کشف و کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 10میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول