اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزیدگان مسابقات وزنه‌برداری جام نکوداشت «موسی پیرامون» معرفی شدند

رییس هیأت وزنه برداری هرمزگان گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان استان نکوداشت داور پیشکسوت موسی پیرامون، برگزیدگان خود را شناخت.

برگزیدگان مسابقات وزنه‌برداری جام نکوداشت «موسی پیرامون» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد راستی صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان استان نکوداشت پیشکسوت استان و داور بین المللی «موسی پیرامون» در سالن تختی بندرعباس و با حضور پیشکسوتان و مربیان و ورزشکاران این رشته برگزار شد.

وی در بیان نتایج این مسابقات عنوان داشت: در بخش نوجوانان و در وزن 46 کیلوگرم ارسلان عنبرزاده از بندرعباس اول شد. در وزن 73 کیلوگرم نیز امیر مهدی سنگی از بندرعباس اول شد. در وزن 81 کیلوگرم نیز محسن مویدی از رودان اول و امیر رضا طراحی از میناب دوم شدند.

به گفته رییس هیأت وزنه برداری هرمزگان، در وزن 89 کیلوگرم بنیامین دهقانی از بندرعباس اول شد. در 96 کیلوگرم نیز ابوالفضل کریمی از رودان اول شد. در وزن 102+ کیلوگرم نیز پرهام عبدی از رودان اول شد.

در بخش بانوان نیز ندا جوکار در وزن 69 کیلوگرم اول شد.

در مقطع جوانان و در 73 کیلوگرم محمد هادی سنگی از بندرعباس اول شد. محمد امین سنگی نیز در همین وزن عنوان دوم را بدست آورد.

در وزن +109 کیلوگرم نیز محمد هادی قاسم زاده از رودان اول، محمد حسین تندی از رودان دوم و سید سهیل شاحسینی از بندرعباس سوم شدند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول