اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف ۳ پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در گنبدکاووس

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون طی بازرسی‌‌های انجام شده توسط این اداره سه پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۳ پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، خلیل رجبلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال‌ تاکنون در راستای تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه مقدار ۱۵ هزار و ۳۰۰ تن گوشت منجمد، ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد، ۱۴ هزار تن تخم‌مرغ، ۳۵۸ هزار و ۵۰۰ تن شکر، ۳۵ هزار تن قند و ۳۶۵ هزار و ۴۱۰ تن روغن خوراکی در بازار با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۲ هزار و ۵۰۶ مورد بازرسی انجام شده که در این راستا ۲۶۰ فقره پرونده به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۶۶ مورد گشت‌های مشترک با ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته و در این بازرسی تعداد سه پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال کشف و به مراجع قضایی ارسال شد.

رجبلی گفت: در شهرستان گنبدکاووس تعداد ۱۲۷ فقره پروانه واحدهای تولیدی دارای اعتبار ثبت شده که از این تعداد ۶۵ واحد در شهرک صنعتی و ۶۲ واحد خارج از شهرک صنعتی مستقر هستند.

وی بیان کرد: هشت واحد تولیدی در داخل شهرک صنعتی و ۶ واحد تولیدی خارج از شهرک صنعتی بنا به دلایلی غیرفعال هستند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول