اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| فرودگاه یاسوج در آستانه بین‌المللی شدن/ تصویب مرز هوایی فرودگاه

مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش ۳۹۵ درصدی پروازهای فرودگاه یاسوج خبر داد.

خبر خوب| فرودگاه یاسوج در آستانه بین‌المللی شدن/ تصویب مرز هوایی فرودگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت انصاری‌فرد با  گرامیداشت روز حمل و نقل هوایی به عملکرد فرودگاه یاسوج در ۸ ماهه امسال پرداخت و گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج در ۸ ماهه امسال استان با سال گذشته بسیار چشم‌گیر بوده است و تعداد پروازها از ۹۴ پرواز سال قبل به ۳۷۲ پرواز افزایش یافته است.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: مسافران که از طریق فرودگاه یاسوج جابه‌جا شدند از ۴ هزار و ۴۴۰ نفر به ۱۶ هزار و ۴۱۳ نفر افزایش یافته است و تعداد بارجابه‌جا شده از ۳۰ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم سال قبل به ۱۱۶ هزار  و ۲۰۲ کیلوگرم رسیده است.

وی بیان کرد: در پروازها ۳۹۵ درصد، جابه‌جایی مسافر ۳۶۹ درصد و جابه‌جایی بار به ۳۸۲ درصد رسید. ویروس کرونا مانع کار نشد اتفاقات خوبی در فرودگاه یاسوج رخ داده که آمارها چندین برابر آمار کنونی خواهد شد.

وی از تصویب مجوز هوایی فرودگاه یاسوج و ارائه در هیات دولت خبر داد و گفت: اولین بار فرودگاه یاسوج به یک فرودگاه بین‌المللی تبدیل می‌شود، لذا آمادگی پرواز بین‌المللی و استقرار گمرگ و پلیس برای صدور ویزا را داشته باشیم.

وی از نصب سیستم ویژه روشنایی در  شب فرودگاه یاسوج خبر  داد و گفت: با نصب این سیستم،  فرودگاه یاسوج از پروازهای شبانه بهره‌مند می‌شوند.

انصاری‌فرد بیان کرد: حضور میراث فرهنگی در فرودگاه پررنگ‌تر شود مکانی برای صنایع دستی اختصاص داده شده است.

صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: جلسه‌ای با بیمارستان بی‌بی حکیمه برگزار کردیم که تفاهم‌‌نامه‌ای با سفیر کشور عراق برای گردشگری سلامت منعقد شود.

انتهای پیام/82024/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول