اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آماده‌باش ۳۴ راهدارخانه در همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۳۴ راهدارخانه با ۵۳۳ راهدار در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی هستند.

آماده‌باش ۳۴ راهدارخانه در همدان

مسعود رستمی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه طرح راهداری در ۳۴ راهدارخانه انجام می‌شود اظهار کرد: در راهدارخانه‌ها ۳۱۲ نوع انواع ماشین‌آلات و ۵۳۳ نفر راهدار آماده خدمات‌رسانی هستند‌.

وی عنوان کرد: شب گذشته در سه محور رزن - آوج، همدان - کرمانشاه و همدان - بیجار بارش برف بود که بیشترین فعالیت راهداری ها در این محورها انجام شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه راهداری‌ها اکنون در آماده‌باش کامل هستند افزود: رانندگان در فصل زمستان حدالمقدور سفر نکنند و در صورت سفر ضروری سوخت کامل، زنجیر چرخ و احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار و در راه ماندگی نباشیم.

وی در خصوص وضعیت محور همدان - تهران و تراشیدگی آسفالت جاده بیان کرد: با توجه به اینکه آسفالت این مسیر صاف شده بود و جاده لغزنده شده بود با بارش باران لغزندگی آن دو برابر می‌شد که باید اصلاح صورت می‌گرفت‌.

رستمی خاطرنشان کرد: تراشیدگی که در این محور صورت گرفته به طول یک کیلومتر است که برای ایام بارندگی باید انجام می‌شد اما با مساعد شدن هوا آسفالت مجدد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول