اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جذب 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 4 سالن ورزشی در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با توجه به پیگیری و ارزیابی که از اماکن داشتیم برای ۴ سالن که پیشرفت بیشتری داشتند از سهم وزارت ورزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جذب شد.

جذب 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 4 سالن ورزشی در ایلام

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور ۲۰  میلیارد تومان جهت تکمیل ۸ باب سالن ورزشی داشتیم که محل تامین اعتبار این سالن‌ها سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی است.

وی افزود: با توجه به پیگیری و ارزیابی که از اماکن داشتیم برای ۴ سالن که پیشرفت بیشتری داشتند از سهم وزارت ورزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جذب شد و در قالب اوراق به پیمانکاران هم داده شده و عملیات اجرایی را شروع خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام درباره استخر موسیان هم اظهار کرد: برای این پروژه قرار بر این شد که از محل مسوولیت‌های اجتماعی نفت ۴ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد و سهم ورزش و جوانان هم ۴ میلیارد بوده که  ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون آن جذب شده و مابقی هم در بودجه  ۱۴۰۱ تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: در خصوص زمین‌های فوتبال زمینی که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشت و سهم وزارت ورزش و جوانان که ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود جذب شد و ۴ زمین دیگر که اعتبارات آنها باید از محل اعتبارات استانی تامین شود که سهم بیشتر اعتبارات ما که ارزش افزوده است هنوز تخصیص نیافته و در انتظار این تخصیص هستیم تا این پروژه زمین فوتبال را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: ۷ باب زمین چمن مصنوعی داشتیم که ۴ مورد آن به صورت سهم ۵۰ درصد از طرف وزارتخانه ایجاد می‌شود وحدود ۱۱ میلیارد تومان از وزارت خانه جذب کردیم.

علی‌شائی  گفت: در هلیلان در دو سال گذشته یک زمین چمن بزرگ با همکاری وزارت نفت و بنیاد مستضعفان افتتاح کردیم و دو زمین مصنوعی کوچک در دو روستا در حال احداث است که یکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دیگر زمین ابتدا مشکلاتی داشتیم اما هم‌اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول