اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حسینی‌پور: مازندران می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود

استاندار مازندران با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص مازندران این ظرفیت را دارند تا به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، گفت: استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی کشور تبدیل شود و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

حسینی‌پور: مازندران می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران همزمان با ایام فاطمیه در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری شرکت کرد.

استاندار مازندران با همراهی حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از روند اجرای طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری بازدید بعمل آورد.

استاندار مازندران در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل پروژه توسعه حرم آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تاکید کرد و گفت: بقاع متبرکه مازندران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

حسینی‌پور با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص مازندران این ظرفیت را دارند تا به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، اظهار کرد: استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، می‌تواند به قطب گردشگری مذهبی کشور تبدیل شود و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی خواستار مشارکت خیران در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه مازندران شد و تصریح کرد: استان مازندران در کشور به دیار علویان شهرت دارد و این نشان از میزبانی مردم این دیار از امامزادگان است و با کمک خیران می‌توان بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره بقاع متبرکه را تکمیل کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول