اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

استان همدان جز کبودراهنگ در وضعیت آبی کرونایی

‍ استاندار همدان با بیان اینکه جز کبودراهنگ، استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد گفت: مراکز واکسیناسیون، آمادگی تزریق دُز سوم واکسن کرونا را دارند.

استان همدان جز کبودراهنگ در وضعیت آبی کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز  در ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه استان همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی رتبه اول کشور را کسب کرد اظهار کرد: به جز کبودراهنگ، استان در وضعیت آبی‌ کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید برای افزایش ایمنی و تثبیت وضعیت، واکسن کرونا را تزریق کنند گفت: مراکز واکسیناسیون استان، آمادگی تزریق دُز سوم واکسن کرونا را دارند.

استاندار همدان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در شرایط کنونی افزود: مردم از شرکت در اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان کاهشی و تحت ‌کنترل است و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌گونه فوتی کرونایی نداشتیم اضافه کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تحت کنترل و کاهشی است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه مردم نباید عادی‌انگاری کنند و باید برای تثبیت وضعیت استان پروتکل‌ها را رعایت کرد اظهار کرد: با توجه به ایام فاطمیه و برگزاری برخی برنامه‌ها، رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا الزامی است.

وی در پایان با بیان اینکه باید افراد زیر ۱۲ سال که واکسن نزده‌اند مراقبت شود و با رعایت پروتکل‌ها می‌توان حافظ جان آن‌ها بود افزود: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول