اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پاوه فرمانداری ویژه می‌شود

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه، از ارائه درخواست به وزارت کشور برای تبدیل شدن شهرستان پاوه به فرمانداری ویژه خبر داد.

پاوه فرمانداری ویژه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی از ارائه درخواست به وزارت کشور برای تبدیل شدن شهرستان پاوه به فرمانداری ویژه خبر داد.

وی با تشریح دلایل و ضرورت ارائه این درخواست، گفت: نامتناسب بودن وظایف و اختیارات، تنوع موضوعات، مرزی بودن، ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات، آیین و رویداد‌های فرهنگی متعدد، طبیعت بکر، معماری ویژه، روستا‌های نمونه و هدف گردشگری، فرهنگ، زبان، لباس اختصاصی، تنوع اقلیم، صنایع دستی، کوه، چشمه، سنگ و آب، سطح فرهنگ و از همه مهمتر آداب مهمان‌نوازی و مهمان‌دوستی باعث بالا رفتن سطح حساسیت و ضرورت توجه بیش از جایگاه تقسیمات سیاسی به این شهرستان شده که برای جبران و متناسب سازی آن پیشنهاد ایجاد فرمانداری ویژه در پاوه به وزارت کشور ارائه شده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری کرمانشاه افزود: بی شک تحقق این موضوع سبب تسریع در مسیر توسعه شهرستان خواهد شد که با عنایت استاندار کرمانشاه در حال پیگیری است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول