اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار ملک: دانشجویان و اساتید در ایجاد جامعه اسلامی نقش کلیدی دارند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مهمترین وظیفه تک‌تک ما در گام دوم انقلاب، ایجاد جامعه اسلامی بوده که اساتید و دانشجویی در این راستا نقش کلیدی دارند.

سردار ملک: دانشجویان و اساتید در ایجاد جامعه اسلامی نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در جمع گروه‌های جهادی استان گلستان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از تلاش‌ها و سختی‌های فراوان  توانسته در بخش‌های مختلف مانند علمی، فناوری، عمرانی، هسته‌ای و غیره به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

وی با اشاره به توطئه‌های ۴۰ ساله دشمنان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام از بدو پیروزی تاکنون با طراحی‌ها، هزینه کردن و استفاده از تجهیزات مدرن تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرکوب کنند اما با رهبری دایانه امامین انقلاب و در صحنه بودن مردم شریف نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: ما منکر آسیب‌ها و ضربات سنگین دشمن نبوده و باور داریم که هریک از این توطئه‌ها و اغتشاشات در هر کشوری می‌توانست آن را به آتش کشانده و نابود کند، اما با همه تهاجم فرهنگی سنگین، ورود نفوذی‌ها در جایگاه‌های مهم کشوری، هرگاه در مرز جغرافیایی و معنوی انقلاب اسلامی قرار گرفتند به مدد و معجزه الهی ذوب شدند.

وی ادامه داد: موفقیت‌ها و سیر تکامل انقلاب اسلامی نباید با کشورهایی که با سرعت مسیر پیشرفت را طی کردند مقایسه شود بلکه ایران اسلامی و موفقیت‌های آن باید با خودش و نسبت به این ۴۰ سال مقایسه شود.

ملک گفت: تشکیل تمدن نوین اسلامی لازمه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و برای تشکیل آن باید جامعه اسلامی در کشور شکل گیرد که در شکل‌گیری این جامعه نقش اساتید و دانشجویان کلیدی است.


سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان


سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول