اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث ۸۵ ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از نصب و بهره‌برداری ۸۵ ایستگاه هوایی و بهینه‌سازی ۱۵۱ پست برق در این استان خبر داد.

احداث ۸۵ ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از نصب و بهره‌برداری ۸۵ ایستگاه هوایی و بهینه‌سازی ۱۵۱ پست برق در این استان خبر داد و اظهار کرد: از آغاز امسال تا به حال ۳۵ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی به‌منظور ظرفیت‌سازی جدید احداث شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای پایداری شبکه‌ها، ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی در استان سمنان اصلاح شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که برای تأمین برق اشتراک‌های جدید، ۴۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برقرار شد، افزود: طرح بهینه‌سازی ۱۲۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف استان توسط واحدهای اجرایی این شرکت، به‌منظور ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق‌رسانی به اجرا درآمده است.

علی‌اصغری با عنوان این‌که عملیات نصب و بهسازی ۹۵۷ دستگاه چراغ، از دیگر اقدامات به‌عمل‌آمده به محسوب می‌شود، گفت: ۱۳ ایستگاه زمینی توزیع برق در استان سمنان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

وی با اظهار این‌که از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، پنج هزار و ۲۴۳ مشترک جدید جذب شده است، تصریح کرد: به‌منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه و احداث شده، مبلغ ۳۸۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول