اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف ۷۵ تصادف ساختگی و ارجاع به مراجع قضایی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۷۵ پرونده تصادف در ۷ ماهه امسال با انجام کارشناسی‌های تخصصی در مازندران ساختگی شناخته شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۷۵ تصادف ساختگی و ارجاع به مراجع قضایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اعلام اینکه در ۷ ماهه امسال با انجام کارشناسی‌های تخصصی توسط همکاران ۷۵ پرونده تصادف ساختگی کشف و به مراجع قضایی اعلام شد،اظهار کرد: موضوع تصادفات ساختگی علاوه بر اینکه یک آسیب اجتماعی است که فرد به‌صورت عمدی به جسم و روان خود آسیب وارد می‌کند و یا عده‌ای در قالب پیمانکاران تصادفات ساختگی موجبات آسیب عمدی به افراد می‌شوند یکی از راه‌های سوء استفاده این افراد از شرکت‌های بیمه‌ای است که با افزایش چشمگیر مبالغ دریافتی دیه، افراد سودجو به دنبال سوء استفاده از بیمه‌ها و بیت المال هستند.

وی گفت: بیشترین تصادفات ساختگی در شهریور با ۲۲مورد و کمترین آن مربوط به خرداد ماه با پنج مورد گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با اعلام اینکه تصادفات ساختگی با هوشیاری و دقت کارشناسان پزشکی قانونی قابل تشخیص است، خاطرنشان کرد: این موضوع با بخش قضایی مطرح و به صورت جدی پیگیری‌های لازم به عمل خواهدآمد.

این عضو شورای قضایی استان مازندران درباره جلوگیری جعل گواهی، گفت: به‌دلیل راه‌اندازی سیستم CMS قضایی (سیستم ارتباط الکترونیکی با مجموعه قضایی) گواهی کاغذی حذف و مراتب به‌صورت الکترونیکی نیز ارسال می‌شود تا از جعل جلوگیری شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول